۱۳۸۸ مهر ۱۴, سه‌شنبه

Fired Up(2009)





Fired Up(2009)

کارگردان : Will Gluck

بازیگران: Nicholas D'Agosto (شاون) Eric Christian Olsen (نیک) Sarah Roemer (کارلی) Molly Sims (دیورا) David Walton(دکتر ریک)

خلاصه داستان :

نیک و شاون به خاطر جذب دختران وارد ورزش فوتبال آمریکایی شده اند اما پیشرفت های محسوسی کرده اند تا جایی که قرار است به اتفاق دوستانشان به یک اردو در صحراهای سوزن تگزاس بروند اما در این میان آن ها متوجه می شوند که گروه رقص دختران مدرسه هم قرار است به یک مسابقات رقص فرستاده بشه که از همه دبیرستان ها برای اون مسابقات دعوت شده .آن ها که با تصور 300 دختر در یک محل آب از لب و لوچه شان راه افتاده وفوتبال را بی خیال می شوند و خود را برای سر گروهی در دسته رقصنده ها معرفی می کنند که سریعا پذیرفته می شوند و تازه این آغاز ماجراست

درباره فیلم :

فیلمای نوجوان پسند سینمای آمریکا اصلا به مذاق من سازگار نیست انگار یه وصله ناجوره که دارم میبینم شاید برای همین هم هست که با دید انتقادی تندی بهش نگاه میکنم و سعی میکنم همش ازشون ایراد بگیرم .از نظر من این نوع فیلم ها فقط برای نشان دادن سر و بدن دختران جوان ساخته میشه که نوجوانان را به سینما بکشونه و شاید چون این سیاست موفقی بوده تعداد این گونه فیلم ها روز به روز بیشترمیشه البته استثناهایی هم در این گونه ژانر هست که به غیراز اینکه فیلم درباره نوجوانان و عیاشی های آنان باشد در پس زمینه ماجراها چیزهایی برای گفتن داشته باشد مانند فیلم ((.Adventureland.)) که درباره آن در همین وبلاگ نوشته ام .اما کارگردان فیلم ((.Fired Up.)) آقای ویل گلوک که این فیلم اولین عنوان سینمایی اوست و به تازگی از تلویزیون آمده و به همین خاطر بازیگران سریالی را هم با خود همراه کرده حرف چندانی برای گفتن ندارد صحنه های کمدی فیلم اصلا نو و جذاب نیست و بازی بازگیران هم چنگی به دل نمی زند و در حد همان سریال های متوسط تلویزیونی باقی میماند .اینکه در تمام فیلم از زرنگی دو پسر بچه 17 ساله صحبت شود که می توانند به ترفند های مختلف دل دختران زیبا رو را به دست آورند برای من تماشاگر ایرانی بی مزه و خنک بود .حتی گره و پیچ فیلم هم که عاشق شدن یکی از پسران و دلبستگی آنان به تیم است اصلا جا افتادنی و قابل قبول نیست خلاصه اینکه اگر این فیلم را ندیده اید چیز زیادی از دست نداده اید.این هم لینک فیلم در آی ام دی بی :

http://www.imdb.com/title/tt1083456/

نمره من به این فیلم 5 از10 امتیاز



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر