۱۳۸۸ شهریور ۷, شنبه

Adventureland (2009)


Adventureland (2009)

کارگردان : Greg Mottola

بازیگران : Jesse Eisenberg-Kristen Stewart-Kelsey Ford-Michael Zegen-

خلاصه داستان :جیمز دوران دبیرستان را طی کرده و میخواد وارد دانشکده بشه اما در این بین متوجه میشه که خانواده اش از لحاظ مالی نمیتونند به اون کمکی بکنند بنابراین مجبور میشه که تابستون را بره سر کار تا بتونه کمک هزینه تحصیلی برای خودش دست و پا کنه .جیمز در یک شهر بازی به نام adventurland مشغول کار میشه و با این شروع به کار دوران شخصیت یافتن او هم شروع میشه ...

توضیح :خب باید بگم این فیلم واقعا من را شگفت زده کرد چون بیشتری از اون چیزی داشت که من انتظارش را داشتم .من در برخورد اول با این فیلم فکر میکردم با یکی از اون فیلم عهاای جوان پسند به اصطلاح تین ایجری روبرو هستم که برای گیشه ساخته شده .اما من اشتباه می کردم

Adventurlandداستان بزرگ شدن یک نوجوان هست که با دنیای اطرافش آشنا می شه .در عشق شکست میخوره .درگیر مسائل مالی میشه و به دنبال کار میره و درپارکی استخدام میشه که اونجا فرق دروغ با صداقت را میفهمه فرق عشق و شهوت رانی فرق دوست یکرنگ ونفاق و دوریی را .بازی های یکدست و خوبی هم در این فیلم مشاهده میشه .از همه مهم تر نکته ای که این فیلم میگه نکته بخشش هست وقتی ام (دوست دخترجیمز شخصیت اول فیلم) اشتباه میکنه و روابط بین اون ها تیره میشه جیمز به این فکر میکنه که خوبی های اون خیلی بیشتر از بدی هاشه و قابل بخششه

شخصا خیلی از فیلم خوشم اومد و دیدن این فیلم را به همه توصیه میکنم این هم لینکش در آی ام دی بی

[CODE] http://www.imdb.com/title/tt1091722/[/CODE]

من به این فیلم نمره 7 از 10 میدم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر