۱۳۸۸ بهمن ۲۳, جمعه

Management (2008

Management (2008)

کارگردان: Stephen Belber

بازیگران : Jennifer Aniston (سو) Steve Zahn (مایک) Woody Harrelson (جانگو )

خلاصه فیلم :

مایک پسر یک زن و مرد هتلدار است که شیفت شب آن را بر عهده دارد .ظاهرا هر زنی که به مسافرخانه آنها میرود مایک سعی میکند با ترفندهای مختلف به او نزدیک شود ورابطه برقرارکندکه غالبا با شکست مواجه می شود .او این کار را با زنی تازه وارد به نام سو هم انجام می دهد اما اینبار نتیجه می دهد .مایک این رابطه را جدی میگیرد و برای رسیدن به او سفری طولانی را شروع میکند اما سو علاقه ای به ادامه رابطه ندارد ...

درباره فیلم:

باگذشت 20 دقیقه از فیلم خوشحال بودم که این فیلم را برای دیدن انتخاب کرده ام هم به خاطر جنیفر آنیستون و هم به خاطر روندی که داستان به جلو می رفت نوید یک درام جالب و داستان عشق نافرجام دونفر از دو فرهنگ متفاوت را میداد اما افسوس که وقتی (مایک) عازم واشنگتن میشه فیلم ناگهان سقوط عجیبی میکنه و تبدیل به یک کمدی لوس و بی مزه میشه که فقط قصد داشته تماشاگر راتااینجای کار بیاره.به نظرم خود کارگردان هم وسط یه دوراهی مونده بوده که بلاخره چکار کنه و درآخر باهنرمندی تمام فیلم را با بیشترین افتضاح ممکنه به پایان میبره .خدایامن که باورم نمیشه داستانی که خیلی خوب داشت پیش میرفت چرااینطوری شد .اون احساس سرخوردگی مایک در اول فیلم که نشون میداد با جنس مخالف مشکل داره و کارگردان میتوانست بحث های جالبی را دراینباره مطرح کنه ناگهان چنان محو میشن که ما را با یک مایک عاشق احمق روبرو میکنه که میره کنار خونه معشوقش و بااون مرد آسیایی که معلوم نیست چطوری تو اون شهر غریب ناگهان دوست صمیمی مایک شده (از این نوع سوراخ ها زیاد در فیلمنامه دیده میشه ) اون بساط کنسرت را راه میندازند و احمقانه ترین حرکات را میکنند تا شاید لبخندی بر لب تماشاگر بیارند واقعااگه قرار بود فیلم کمدی باشه پس اون تلخی اولیه فیلم برای چی بود پس اون صحنه های بیماری و مردن مادر چطور توجیه میشه و اگه قرار بود فیلم یک درام جدی باشه پس این مسخره بازی های مایک تو واشنگتن و اون پایان خوش احمقانه باچه دلیل و منطقی به وجود اومده.حتی آقای کارگردان زحمت نکشیده که برای تماشاگر توضیح بده چرا (سو) از شوهرش دلسرد میشه و اون را ول میکنه. من جدا برای این کارگردان متاسفم چون نه تنها ایده خوبی را سوزانده و به هدر داده بلکه حتی نتونسته یک کمدی نسبتا متوسط راهم در بیاره و نتیجه فیلمی شده که فقط یه جنیفر آنیستون داره و دیگر هیچ .شاید به خاطر همین بد بودن فیلم بوده که فیلم بااینکه تولید سال 2008 هست اما درخیلی از کشورها باتاخیر و در سال 2009 اکران شده که اگر اکران هم نمیشد ضرری به جایی نمی زد .من بااینکه همیشه نسبت به جنیفر آنیستون حس خوبی دارم اما احساس میکنم اگه این فیلم را نمیدیدم خیلی بهتر بود حالا دوستان خودشون میدونند که درباره دیدن یا ندیدن فیلم تصمیم بگیرند .این هم لینک آی ام دیبی فیلم :

http://www.imdb.com/title/tt1082853/

نمره من این این فیلم 5 از 10 امتیاز


۸ نظر:

  1. سلام سعید جان.همین درخشش ابدی یک ذهن پاک رو که گذاشتی خوبه.مرسی از لطفت.راستی من تو رو به چه اسمی لینک کنم؟همینی که الان هست خوبه یا نه؟در ضمن این یکی دو تا فیلمی که در این پست های اخیر درباره شون نوشتی رو هنوز ندیدم ولی جنیفر آنیسون رو بدجوری عاشقشم.حتما می بینم.قربانت.

    پاسخحذف
  2. سلام سعید جان.همین درخشش ابدی یک ذهن پاک رو که گذاشتی خوبه.مرسی از لطفت.راستی من تو رو به چه اسمی لینک کنم؟همینی که الان هست خوبه یا نه؟در ضمن این یکی دو تا فیلمی که در این پست های اخیر درباره شون نوشتی رو هنوز ندیدم ولی جنیفر آنیسون رو بدجوری عاشقشم.حتما می بینم.قربانت

    پاسخحذف
  3. نمی دونم قربان. اسم وبلاگم یا اسم خودم خوبن. هر کدوم شما صلاح می دونید.

    پاسخحذف
  4. اقا چه وب خوبی داری ... پایه تبادل لینک هستی ؟؟

    پاسخحذف
  5. ممنون وحید جان شما هر چی بزاری همون خوبه

    پاسخحذف
  6. به نظرم طبق روال اسم باقی بچه ها خوبه اول اسم وبلاگ و بعد اسم نویسنده . ممنون از لطفت . شما هم لینک شدید

    پاسخحذف
  7. با هر کدوم که دوست داری لینک کن سعید جان چه هومن داودی چه ویکرپارک چه هر دو!

    پاسخحذف
  8. سلام وبلاگ جالبی داری
    اگه مایل به تبادل لینک هستی من با عنوان نقد فیلم و سریال و...
    لینک کن و خبرم کن تا در اسرع وقت لینکت کنم
    منتظرم

    پاسخحذف